Drama Januari 2020


Hai, 
update drama terbaru 
ada tiga drama yg aku tengah tengok sekarang ni.

Crash Landing On You


drama terbaru gandingan Hyunbin dan Son Yejin, mungkin drama ni akan jadi sedih tapi tak kisah la sebab drama ni memang best. drama ni postpone pula seminggu memang parah nak menunggu. currently dah tengok sampai episode 5, tak sanggup lagi nak tengok episode 6..hehe


The Secret Bride


drama thailand terbaru dan boleh tengok di website nekomeowmeow.com. drama ni kelakar sebab heroin dia jenis gila-gila lepas tu kena jadi spy untuk polis memang fail la kerjanya sebab tak ada pengalaman. yg tak bestnya tak jumpa link download pula. stress aku bila tengok drama yg duration dua ni dengan penuh tertib kalau boleh download memang laju je aku tengok citer ni. currently watching 8/18.

Black (Malaysia)


bila tahu malaysia remake drama Black ni agak excited juga nak walaupun aku tengok sekerat je versi korea. bagi aku drama terbitan VIU memang menarik sebab ada kelainan yg ingin ditonjolkan dalam drama melayu. setakat aku tengok ni nampak sangat menarik. currently watching 3/8.

5 comments:

  1. Crash landing tu tengah hold dulu.. hehehe.. Black Malaysia tu best..

    ReplyDelete
  2. tgh bcdg nk tgk drama thailand my ambulance tu sbb suka ngan hero n heroin cite tu hehe, tp xde masa lg, sbb tgh hbiskan drama korea when camellia blooms

    ReplyDelete
  3. yang kak tengah tengok sekarang - stove league dengan chocolate ja :D

    ReplyDelete
  4. Black dan Crash Landing to you, masuk list. Nak tengok ntah bila. ^^

    ReplyDelete