Drama Mr Bibik (TV3)


Drama : Mr Bibik
Produksi : Saphire Screen Sdn Bhd
Pengarah : Pali Yahya, Eez Jalaluddin
Penulis Skrip : Farhana Fauri
Siaran : Akasia TV3
Tayangan : 29 Oktober 2021
Episod : 20
Masa : Isnin-Jumaat | 7.00 Malam
Pelakon : Saharul Ridzwan, Zara Zya, Raja Afiq, Dayang Areeda, Meor Mohd

SINOPSIS DRAMA MR BIBIK

Bibik mengisahkan Aulia (Zara Zya) yang memerlukan khidmat tukang bersih kerana dirinya tidak pandai mengemas rumah. Aulia dikejutkan dengan kehadiran Firas (Saharul Ridzwan) untuk membersihkan rumah bukan perempuan seperti selalu. Aulia mengelar Firas sebagai Mr Bibik.

kali kedua Firas datang untuk membersih rumah, ayah Aulia dan tunang Aulia menangkap Firas dan Aulia berdua-duaan di dalam rumah tersebut lalu memaksa mereka berdua bernikah.

walaupun hati tidak rela, Aulia dan Firas menerima jodoh mereka dan di saat mereka saling jatuh cinta, terbongkar satu rahsia sehingga menyebabkan Firas menghalau Aulia.

Post a Comment

5 Comments

  1. mcm menarik je, pelakon pun best....

    ReplyDelete
  2. menarik jugak jalan cite, apakah plot twistnya tu ya

    ReplyDelete
  3. wah! kena tengok drama ni utk mengetahui apa rahsia itu..

    ReplyDelete
  4. Akak layan kat Iqiyi. So far, best la jugak.

    ReplyDelete
  5. semalam ada tertengok sikit drama ni masa makan dekat kedai. Macam not bad gak chemistry zara dengan SR

    ReplyDelete