Mood Layan Lakorn


Lepas habis drama Goblin terus takde mood nak layan drama korea. kuat betul penangan pacik Goblin ni sampai aku still tak boleh nak move on. so bila hilang mood nak layan drama korea aku mencari la asian drama lain yg best kebetulan lepas habis tengok Kon La Kop Fah tu terus bersemangat nak tengok lakorn.

lakorn yg aku jumpa banyak pasal mafia, pasal kawin-kawin dalam hati kerja dok mengomen hmmm drama siam pun tak banyak beza dengan drama melayu but at least better sikit la daripada sinetron kat tv tu..kuikuikui

sekarang ni tak tahu berapa lakorn yg aku layan sebab ada yg first episode terus give up atas beberapa sebab yg tak berkenan di hati, ada drama tu baca synopsis macam best tapi cite slow sampai tu sambil tengok sambil mengutuk last-last rasa penat sebab terlebih emo..hahaha

kalau tak suka memang tak rajin la nak update kat blog melainkan aku tengah ada mood nak mengumpat pasal drama tu ✌

4 comments:

  1. kalau jumpa drama k yang best, memang susah nak move on

    ReplyDelete
  2. Hihi. Susah jugak lerr nk trsgkut dgn yg lain tu :)

    ReplyDelete
  3. Betullah.. Masih tak leh move on dari drama Goblin.. Try-try juga nak tengok LOTBS tapi asyik sangkut kat episod satu je..

    ReplyDelete