Shopping di Hermo


aku ada tulis dalam entry sebelum ni yg aku dalam proses mengumpul skincare. so usha punya usha last sekali sangkut kat website Hermo. before this banyak juga dengar dari kawan dan juga blogger lain pasal Hermo tapi tak pernah singgah kat situ takut rambang mata dan memang ianya sudah berlaku..haha


most wanted skincare yg aku cari sangat essence dan sunblock. banyak juga mencari dan baca review orang sebelum decide nak beli barang ni.


1. Chica Y Chico Oil Clear Essence
2. Etude House Sunprise Must Daily SPF50+PA+++
3. Etude House Big Cover Tip Concealer 
4. Innisfree No Sebum Mineral Powder

so far pakai barang-barang ni sume alhamdulillah ok, paling aku suka yg oil clear essence ni just yg concealer ni belum try lagi, aku ni bukan jenis suka pakai makeup sangat nak pakai bb cushion pun malas giler sekarang ni, beli concealer sebab terpengaruh dengan tutorial 'no makeup makeup'. fine nanti kita try..haha

tak sampai dua minggu aku beli lagi barang di Hermo, alkisahnya compact powder aku ntah macam mana in one morning bila buka je bekas tu terkedu. habis pecah. aku pun tak ingat macam mana boleh jadi camtu, macam tau-tau je aku tengah pasang niat nak beli baru. so itulah ceritanya plus malas nk pi watson so kita online shopping  je lah.


1. Innisfree Mineral Ultrafine Pact SPF25/PA++
2. Innisfree Super Volcanic Pore Clay Mask
3. Cosmetation Green Tea Cleansing Oil

nak beli satu je tapi tersesat lagi dua dan barang yg ni aku belum try lagi sebab baru sampai hari ni. sekian, marilah berjimat duit untuk bulan ni. 😢

2 comments: