Final Review Missing Nine


drama Missing Nine ni baru habis so mau tulis sikit pasal drama ni. jujur cakap aku memang suka plot drama ni sangat interesting dan juga plot twist yg memang unexpected langsung. kadang macam sakit jiwa juga sebab tak sabar nak tengok next episode untuk tahu kisah selanjutnya. so lepas episode 12 aku memang stop kejap untuk tunggu drama ni habis tayang dan terus marathon je.

serius cakap episode 15 dah buat aku sakit hati pula tengok drama ni dan kecewa giler dengan last episode, walaupun dari awal drama ni dah boleh nampak banyak flaw sana sini tapi abaikan je sebab storyline dia memang best. last episode macam bagi aku lagi banyak question mark and seriusly dia dah bunuh banyak orang so apa jadi kat dia? last scene tu buat aku garu kepala fikir apa yg logiknya.

2 comments:

  1. kan..endingnyer tak logik betul especially part Tae Ho tu hahaha..pastu kisah cinta Bong Hee ngan Seo Joon Ho tu pun macam tergantung gak haha. Jalan cerita dah best, ending pulak yang merapu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..kalau dorg fokus untuk ending dia mesti drama ni jd lg best.

      Delete