Renew Popular Card


Hari ini saja jalan-jalan masuk Popular nak usha-usha novel tapi tak jadi nak beli mengenangkan mood nk membaca novel tak ada pastu beli majalah je la. time nak bayar cashier tanya aku tak nak buat Popular kad ke. mula tu macam malas sebab aku memang jarang sangat beli barang kat Popular sekarang kad yg lama tu pun tak renew setahun lebih dah.

Bila dipujuk dan sebut ada promosi, aku pun terpikir lagi sekali hmmm ok juga la buat baru mana tau tetiba terasa nak borong novel kat situ kan..hehe.

bila setuju nak renew dia suruh la isi form, aku amik untuk 3 tahun berharga RM25 pastu dapat la kad sementara dan juga juga cash voucher. kalau renew setahun tak dapat la baucar tu. cash voucher tu berharga RM5 dapat untuk lima bulan sampai bulan Julai nanti kiranya sebulan boleh pakai sekali.


dah balik tu aku baru perasan, baucar  tu start bulan mac terus rasa macam ruginya tak beli novel tadi. hmmm minggu depan kena pergi juga Popular kalau tidak rugi je baucar tu 😑

2 comments:

  1. dah ada popular cad...boleh lah shopping sakan kat npopular..hihi..

    ReplyDelete
  2. alamak, lama x tengok kad popular. ntah2 kad sy dah tamat tempoh. aduh

    ReplyDelete