Nak Cari Dan Download Drama Korea?


Aku memang suka download drama selalu juga dapat soalan kat mana nak download drama korea? dulu memang tak banyak sangat website untuk download dan untuk tengok online pun sangat susah tapi sekarang ni berlambak-lambak website yg ada tinggal pilih je siap dengan subtitle sekali.

1. DORAMAX264

(http://doramax264.com/)

Doramax264 ni memang tempat favourite untuk aku download drama dulu sebab boleh dapat video yg quality terbaik dengan size yg kecil. yg leceh pasal website ni kena cari subtitle sendiri sebab bukan semua drama yg dorang sediakan link untuk download subtitle. sekarang dah jarang untuk download kat sini lagi prefer website kat bawah ni, boleh tonton online dan juga ada download link sekali.

2. MYASIANTV


3. DRAMAFIRE


4. DRAMACOOL & DRAMANICE


(http://dramanices.com/)

dua website yg berbeza tapi video yg sama. dulu selalu confius bila buka dramanice sebab video dia dari dramacool. yg aku rajin buka website lately ni sebab tetiba banyak pula lakorn/drama thai yg dorang upload kat sini.

5. DRAMALOVE 


6. IKSHOW

favourite website untuk tengok korean variety show.


banyak lagi website lain tapi ini antara favourite aku untuk tengok dan donwload drama korea dan juga asian drama yg lain. Selamat melayan drama 😊

9 comments:

  1. tq for info :).lps ni blh laa download cite korea

    ReplyDelete
  2. saya jarang download drama korea ni hehe maklumlah internet pun x laju mana. Selalunya just tgk online jer..suka tgk online kt website dramafire

    ReplyDelete
  3. Yeah!! Tq tiara share..
    Mudahlah nak cari stock drama Korea lepas nie..

    ReplyDelete
  4. Sekarang dah jarang download drama korea tapi selalu tengok online. My favourite site used to be myasiantv.se, tapi lepas discovered KissAsian, selalu lepak situ je haha. Boxasian.com pun best ^__^

    ieyra h. | blog

    ReplyDelete
  5. paling suka guna dramanice sebab suka pink hehehehe

    ReplyDelete
  6. Kak ana selalu ke dramafire jer. So far semua ok. Puas hati =)

    ReplyDelete
  7. Tak layan sangat kdrama ni tapi bagus entry ni untuk orang-orang yang layan kdrama hehehe. btw saya singgah sini dan follow ya. jemput melawat blog saya jika berkelapangan :)

    ReplyDelete
  8. kalau sy selalu download kat kisstvshow.to

    ReplyDelete