Review Novel | Jangan Goda Aku by Zura Rahman

Review Novel | Jangan Goda Aku by Zura Rahman
(PNM e-Reader)

Novel : Jangan Goda Aku
Penulis : Zura Rahman
Helaian : 624
Penerbit : Alaf21
Terbitan : Ogos 2015

Jangan Goda Aku, boleh dikatakan kisah manusia dari dunia berbeza tapi kalau dah nama jodoh memang tak kemana pun. aku suka novel ni sebab watak Lyn Jasmine dan Shen nampak sangat matang. mungkin disebabkan latar ceritanya lebih kepada dunia perkerjaan. walaupun kisah mereka tak ada la romantik sampai bersemut tapi aku tetap terhibur baca dengan perangai Shen yg kuat membuli dan Lyn Jasmine layan je dapat bos perangai macam tu.

kedua watak ni ada kekurangan tapi yg best kita dapat lihat progress pada kedua watak ini. macam Lyn Jasmine ada masalah dengan isu berat badannya yg turun naik so boleh nampak effort dia macam cuba atkin diet dan juga beberapa tips kesihatan. Shen pula agak bebas dalam pergaulan tapi disebabkan satu peristiwa ngeri dalam hidupnya, dia mula berubah. overall, memang menarik dan menghiburkan.

4 comments:

  1. Ika ada novel ni tapo tak baca lagi hehe. Thanks for review tiara<3

    ReplyDelete
  2. Part perubahan pada watak tu memang setuju..

    ReplyDelete
  3. Nampak menarik jea novel nie, akak nie nak membaca pun tak tau la bila nak jadi rajin.. hihi

    ReplyDelete
  4. bagusnya bila ada partner yang nak berubah untuk jadi yang terbaik dalam hidup pasangan dia. Damn lucky

    ReplyDelete