Doa Untuk Dia (TV1)

Doa Untuk Dia (TV1)

Telefilem : Doa Untuk Dia
Produksi : Mazlin Pictures
Pengarah : Riza Baharudin
Penulis Skrip : Azlina Din
Siaran : TV1
Tayangan : 25 November 2023
Masa : Sabtu | 9.00 Malam
Pelakon : Octovia Manrose, Izzy Reef, Aishah Atan, Edika Yusof, Hazman Al Idrus, Hafreez Adam. Ameerul Ashraf, Marissa Balqis, Khaty Azian


Sinopsis Telefilem Doa Untuk Dia

Mengisahkan Tasha seorang anak yatim piatu yang ditinggalkan ibunya di rumah anak yatim. Tasha kini membuka sebuah syarikat yang dinamakan Prihatin TV . Tasha membantu orang-orang yang susah dengan memaparkan kisah mereka di TV.

Disamping itu Tasha mencari ibu kandungnya yang dia tidak pernah kenal sejak ditinggalkan di rumah anak yatim itu. Tasha membantu keluarga Cik Ani yang susah. Namun anak Cik Ani Ihsan menolak pertolongan Tasha. 

Akhirnya Ihsan menerima pertolongan Tasha setelah dia kalah dalam cabaran perlumbaan larian bersama Tasha. Tasha membantu keluarga Ihsan sehingga dapat membawa Cik Ani dan suami ke Mekah menunaikan umrah. Tasha dapat tahu yang ibu kandungnya telah meninggal dunia.

Dibintangi oleh Octovia Manrose sebagai Tasha, Izzy Reef sebagai Ihsan, Edika Yusof sebagai Isa, Aishah Atan sebagai Wani dan ramai lagi. Saksikan telefilem Doa Untuk Dia pada hari sabtu ini jam 9.00 malam di Panggung RTM TV1.

No comments:

Post a Comment