Sinopsis Hati Tercarik Luka (TV3)

Hati Tercarik Luka (TV3)

Drama : Hati Tercarik Luka
Produksi : Creative Skill Solution
Pengarah : Emi Suffian
Penulis Skrip : Nieza Nahar
Siaran : TV3
Mula Tayangan : 20 Disember 2023
Masa : Isnin-Khamis | 10.00 Malam
Episod : 15
Pelakon : Zara Zya, Syarul Ezani, Ryun Ryry, Fizo Omar, Mia Nasir, Jasmin Hamid, Aleza Shadan, Haeriyanto Hassan, Halim Radzi

Sinopsis Drama Hati Tercarik Luka

Didaptasi drama novel karya Aida Asmida, Hati Tercarik Luka mengisahkan kehidupan rumah tangga Eyda Amanda yang bergolak kerana suaminya, Dani Zairie bermain kayu tiga dan mempunyai skandal dengan teman pejabatnya bernama Maya Maria.

Eyda cuba mempertahankan perkahwinannya namun pelbagai dugaan menimpanya apabila ada pihak tidak berpuas hati mengenakan ilmu hitam ke atasnya dan terserlah sisi gelap Dani yang sebelum merupakan seorang suami yang penyayang.

Adakah Eyda akan menemui kebahagian dalam hidupnya? Ikutilah kisah cinta tragis di sebalik derita air mata yang begitu mendebarkan. Menusuk jiwa dan menyentuh perasaan.


Sinopsis Hati Tercarik Luka (TV3)

Baca juga : Drama Menanti Senja lakonan Johan As'ari dan Faizal Hussein


Dibintangi oleh Zara Zya sebagai Eyda Amanda, Syarul Ezani sebagai Dani Zairie, Ryun Ryry sebagai Maya Maria dan ramai lagi. Saksikan drama Hati Tercarik Luka pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10.00 malam, mulai 20 Disember ini di slot Samarinda TV3.

No comments:

Post a Comment