No Wifi


Assalamualaikum..

Sejak hari rabu minggu lepas wifi rumah aku buat hal, ingatkan rumah aku sahaja rupanya wifi rumah jiran aku buat hal, first tu macam malas giler nak buat report kat tm (selalunya bila wifi rumah problem memang kerja aku yg kena report) bila masuk weekend memang tak boleh sabar lagi so alhamdulillah hari ini orang tm dah datang dan setelkan problem. area rumah aku ni kalau pakai data memang slow bangat macam siput sebab tu wifi sangat diperlukan di rumah plus aku tak rajin nak topup..haha

so aktiviti aku yg memerlukan internet agak terganggu sikit minggu ni especially nak habiskan drama yg aku tengah tengok sekarang..huhu. nak kurangkan rasa bosan tu terpaksalah busy kan diri sendiri buat benda lain.

2 comments:

  1. dah kena dah macamni memang seksa jugak bila tak ada internet sebab kita dah terbiasa.

    ReplyDelete
  2. Kalau wifi problem, data macam siput.. Memang mengganggu..

    ReplyDelete