My Unfinished Drama



Hai..

bulan ni mood aku untuk tengok drama memang ke laut dan banyak la pula drama dalam list. selalunya aku tengok drama ni waktu malam jarang bebenar la nak tengok waktu siang, sekali tengok banyak juga episode yg boleh habiskan tapi sekarang asal buka je terus rasa mengantuk, nak habis satu episode pun susah hmmm last-last tutup lappy tidur je la.

list drama yg tengah tengok.

igatkan nak habiskan Love Me if You Dare kelmarin sebab dah lama sangat tinggal tapi tak habis juga. chinese drama memang slow sikit tapi bila tengok thriller lagi la terasa slow sangat.

yg pending lama sangat ni kemungkinan besar nak drop je.

aku ni bila habis tengok satu drama dah mula risau nak tengok drama apa pula lepas tu tapi bila banyak sangat drama yg tak habis lagi rasa stress pula..hihi

7 comments:

  1. haha samalah dengan sha, banyak jugak drama nak tengok tapi dengan aktiviti seharian yang meletihkan, malam selalu tdur awal. memang tak tengoklah

    ReplyDelete
  2. Saya banyak je dropped dramas tengah jalan. Tak tahu bila nak tengok balik. Sekali dah dropped, setahun akan datang pun belum tentu tengok balik T__T

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun kalau drop memang malas dah nak tgk, terus delete semua folder..hihi

      Delete
  3. Tiara tak minat thriller eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka but not really..haha
      Kalau thriller saya lebih suka layan korean drama lg maybe sebab jalan cite dia lebih mantap dan pace dia tak terlampau slow mcm chinese drama 😊

      Delete
    2. Yup.. Korea memang lagi best kalau thriller..

      Delete