Lagu | Azzam Sham - Cinta Jangan Pergi (OST Rahimah Tanpa Rahim)


Artis : Azzam Shah
Lagu : Cinta Jangan Pergi
Komposer : Asfan Shah
Lirik : Asfan Shah, Fetri Yahya


LIRIK

Adakah dirimu mahkota nyawaku 
Setelah harum dibawa angin yang lalu 
Adakah diriku pencinta matimu 

Yang selalu membisikkan indah syairmu 
Haruskah aku hanya berdiri sepi 
Menggengam ranting pelangi yang hampir mati 

Cinta jangan kau pergi 
Tinggal aku sendiri 
Ku takut kehilangan dirimu 

Adakah dirimu pencinta matiku 
Yang selalu membisikkan indah syairmu 
Haruskah aku hanya berdiam sepi 
Menggengam ranting pelangi yang hampir mati 

Cinta jangan kau pergi 
Tinggal aku sendiri 
Ku takut kehilangan dirimu 

Ohhhh Cinta jika kau pergi 
Hilang mawar dihati 
Mekarkanlah hingga akhir nanti 

Menggengam ranting pelangi yang hampir mati 
Cinta jangan kau pergi 
Tinggal aku sendiri
 Ku takut kehilangan dirimu 

Cinta jika kau pergi 
Hilang mawar dihati 
Mekarkanlah hingga akhir nanti 
Cinta jangan pergi

3 comments: