Lagu | Dato Sri Siti Nurhaliza - Aku Bidadari Syurgamu (OST 7 Hari Mencintaiku 2)


Artis : Dato Sri Siti Nurhaliza
Lagu : Aku Bidadari Syurgamu
Komposer : Ippo Hafiz
Lirik : Siti Rosmizah

LIRIK

Takdir kita telah bersatu 
Kerna keangkuhan kupinggir kasihmu 
Kini baruku sedari 
Abadinya cinta 
Hingga akhir nafasku 

Walau kau kusayangi 
Ku turut kata kau yang terluka 
Maafku tak sempurna 
Kiranya dikau tak bahagia 

[CHORUS]
Tuhan jiwa aku merawan 
Perasaan saatku kehilangan 
Oh! Biarlah aku 
Pendam tangis di hati 

Seandainya aku yang pergi dulu 
Sampai mati kukan mencintai kamu 
Kerna akulah bidadari syurgamu

4 comments:

  1. sedap lagu ni. salam kenal. done follow sini.

    ReplyDelete
  2. Tak pernah dengar lagi lagu nie..

    ReplyDelete
  3. Tapi masih kekok tengok OST ni dengan drama tu, sebab masih terbayang season first lagu Lelaki Teragung tu :D

    ReplyDelete
  4. waaa lagu baru ek? nanti kita dengar..hihi

    ReplyDelete