Lagu | Madam - Luka (OST Jalan Sesat Ke Syurga)


Artis : Madam
Lagu : Luka
Komposer & Lirik : Ziin


LIRIK

Kau biarkanku sendiri terus sepi 
Tiada dirimu disaat ku perlu 
Gelap hariku bila mengenangkanmu 
Tinggallah aku yang masih berharap 

Tak bisa ku lari dari memorimu 
Bayanganmu muncul selalu menggangguku 

Andai bulan bicara 
Hapuskanlah rasa ini 
Tentang dia yang ku puja 
Telah bahagia bersamanya 
Agar aku masih mampu menerima cinta lain 
Walau sakit biar luka harus ku teruskan jua 

Ku teruskan jua 

Tak bisa ku lari dari memorimu 
Bayanganmu muncul selalu menggangguku 

Kau biarkanku sendiri terus sepi 
Tiada dirimu disaatku perlu 
Gelap hariku bila mengenangmu 
Tinggallah aku yang masih berharap 

Andai bulan bicara 
Hapuskanlah rasa ini 
Tentang dia yang ku puja 
Telah bahagia bersamanya 
Agar aku masih mampu Menerima cinta lain 
Walau sakit biar luka harus ku teruskan jua 

Tuhan 
Hapuskanlah rasa ini 
Tentang dia yang ku puja 
Telah bahagia bersamanya 
Agar aku masih mampu 
Menerima cinta lain 
Walau sakit biar luka harus ku teruskan jua

3 comments:

  1. Lagu ini best. Hope lagu ni lebih meletop di radio dan youtube nanti. vokal penyanyi pun sodap dan mantap.

    ReplyDelete